، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات بچگی

شعرخوندنت توی جشن

1393/3/6 17:14
نویسنده : مامان راحله
198 بازدید
اشتراک گذاری

ازصبح ده بار پرسیدی که کی میریم جشن .کی ساعت 6 میشه دیگه طاقت نداشتی بالاخره زمانش رسیدورفتیم .وای که غوغا کردی دیروز جشنجشنجشنبوسجشنخییییییییییییییلی قشنگ وبااعتماد به نفس شعر خوندی بهت افتخار میکنم .خیلی دیروز خوش گذشت کلی خندیدیم.یه مجری که مثل عمو مهربون بود اومدوبرنامه اجراکردوکلی مارو خندوندخندهقه قههبعدشم یه مسابقه برا باباها بود باباتم رفت وبرنده شد بهش کادو دادن واونم تورو صدا کرد وکادو روبه معلمت دادی وازش تشکر کردیدراضیچشمکمحبت خلاصه روز خوبی بود.فقط اخرشب خیلی گلودرد گرفتی ومجبورشدی بری دکتر .                                بوسبغلمحبت پسرم خیلی دوستت دارم ومن وپدرت عاشقتیممحبتمحبتبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ریحانه
4 خرداد 93 8:11
وااااااااااااااااااااااای علی جون کیف کردم به خدا چقدر عکست قشنگه طرحش خیلی جالبه خیییلی خوش تیپی ان شالله وقتی دکتر شدی دوباره این لباس و بپوشی در کنار مامانو بابات خوش بخت باشی
مامان راحله
پاسخ
مرسی اره خودمم کیف میکنم به خدانوبت دختر بلای توهم میشه انشاالله
رضوان
4 خرداد 93 17:11
آفرین به گل پسر خوشتیپ...حسابی ترکوندی هااا
مامان راحله
پاسخ
اره جاتون خالی حسابی ترکوند
خاله فرزانه
5 خرداد 93 15:48
عجب عکسهای قشنگی شده معلومه که خیلی به علی خوش گذشته ایشالا لباس دومادیش
مامان راحله
پاسخ
مرسیتوهم برا گل پسرت وبلاگ درست کن ببینیمش دلمون تنگ شده
خاله فرزانه
9 خرداد 93 16:39
مرسي راحله جون ايشالا مياد ببينينش ديگه باشه....! به خدا حوصله وبلاگ درست كردنو ندارم ميدونم كه وسط ها ولش ميكنم تنبلم ديگه
مامان راحله
پاسخ
از تو بعیده تو که از همه ما پرجنب وجوشتربودی
مامانی مهربون
19 خرداد 93 14:31
خیلی وبلاگت قشنگه گلم
مامان راحله
پاسخ
نظر لطفته
دلبر
26 خرداد 93 13:44
وای که چقدر این پسر خوشگل و خوش تیپه، ایشالا تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی علی جون
مامان راحله
پاسخ
مرسییییی دلبر جونمروز شماری میکنم دخترت رو ببینم
مامان رها
2 تیر 93 0:21
من همه این نظرارو شصت بار گذاشتم ,ینی همیشه سرمیزنمو نظر میزارم ولی کدامنیتیو فارسی میزدمو نظرا نمیومد خلاصه اینکه ما همیشه به فکرتونیمو بهتون سر میزنیم دختر خاله جون دلم تنگ شده بود خوب کردی از خودت عکس گذاشتی با پسرت مامان ناز نازییی
مامان راحله
پاسخ
قرونت بشم دختر خاله جونم مرسییییییییی