، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات بچگی

لباس پلنگ ایرانی

1393/3/25 14:13
نویسنده : مامان راحله
208 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقته حسابی به تماشای فوتبال وحتی اخبار ورزشی نگاه میکنی ونمیزاری کانل رو عوض کنم وشعرای فوتبال رو برات ضبط کردم که میخوای هرروز گوش کنی حالا هم که گیردادی الاوبلا لباس پلنگ ایرانی رومیخوام که تیم ملی ایران بشم واخرم خریدی وروزی چندبار تنت میکنی یه قیافه میگیری انشاالله به هدفت برسی وتیم ملی بشی برات دعا میکنم به هرچی که میخوای دست پیدا کنیبغلبوسبوسمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتبغل

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زندگی از آ...تا...ی
25 خرداد 93 18:36
آخخخخخخخخخخخخخی ایشالله رونالدو شه پسلمون. چه بهش میاد
مامان ریحانه
27 خرداد 93 11:11
واااااااااااااااااااااااااااااااای خدا این لباس چقدر بهت میااااااااااااااااااااد علی جون مخصوصا عکس آخری فکر کنم گل زدی ها
مامان راحله
پاسخ
مرسی که به ما اینقدر لطف داری
مامان رها
2 تیر 93 0:16
بابا لیونل مسی ,کریس رونالدو,دیوید بکهام ... باباعلی تهرانی باریکلاااا ادامه بده که راه خوبی رفتی چه بهتم میااااد
مامان راحله
پاسخ
از الان میگه کی میان منو بخرن ببرن خارج بازی کنم کلی برنامه واسه خودش ریخته
خاله فرزانه
4 تیر 93 12:16
چقدر علی بزرگ شده یه روز دیدی با دست گل و شیرینی از طرف تیم های اروپایی اومدن واسه خرید علی
مامان راحله
پاسخ
ایشاالله
خاله شهناز
12 تیر 93 12:52
قربونت برم خاله جون این لباس چقد بهت میاد ایول مامانش یه اسپند براش دودکن بچمو ن چش نخوره میبینی راحله تا چشم بهم بزنیم بچه هامون بزرگ شدن منتظر باش باشگاههای بزرگ دنیا میان دنبالش
مامان راحله
پاسخ
اره خاله ماهم داریم پیر میشیم از20 سالگی که رد میشی مثل باد میگذره