، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات بچگی

با توام

1393/3/25 16:52
نویسنده : مامان راحله
132 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم محبت  نازنینم   محبت  بهترینم   محبت    عشقم  محبت    امیدم محبت     جونم         محبتمحبت      محبت     محبت  باتوام باتو دنیای من محبت                                                              میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم تمام لحظه هایی که حالا دارم ونمیدونم چند سال-چند ماه- چند هفته ویا چندروز دیگه میتونم وفرصت دارم با تو باشم یا نه. ارزش این لحظه هارو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم .میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونم داشته باشم با تو باشم .                                                                                           کنارتمحبت   همراهت  محبت   هم قدم وهم نفسمحبت    دوستت دارممحبت   دوستت دارم محبتدوستت دارم    تا هر زمان که زنده باشمبوسبوسمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت  

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ریحانه
27 خرداد 93 11:10
مامان رها
2 تیر 93 0:14
ایشااله که همیشه و تاابد درکنار هم بمونید و ازلحظه لحظه بزرگ شدن پسرت لذت ببری دخترخاله جووونم مامانه مهربون و فداکارو صبور
مامان راحله
پاسخ
عزیزم هرچی خدا بخواد
خاله فرزانه
4 تیر 93 12:18
ایشالا صدو بیست سال زنده باشی دختر عمه عزیز و در کنار گل پسر نازت به خوشی زندگی کنی عزیز دلم
مامان راحله
پاسخ
تو هم همینطور .پسر نازودوست داشتنیتو ببوس
خاله شهناز
12 تیر 93 12:46
نگران نباش انشااله 120سال کنار پسرت به خوشی زندگی میکنی عزیزم
مامان راحله
پاسخ
ایشاالله